bez0c00l
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

bez0c00l

مناقاشات-حوارات-مواضيع-العاب-دردشه-اسلاميات-صور-رياضه

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
كـ_عام_وانتم_بخير_ــــل
bez0c00l.yoo7@groups.facebook.com صفحتنا على الفيس

اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
bez0
المدير العام
المدير العام
bez0

البلد مصرى

اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى Empty
مُساهمةموضوع: اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى   اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى Empty2009-09-12, 3:32 am

هااااااااااااااى

يا حلوين

شاطرين بالعربى

اللعبة سهلة وممتعة ..

اللعبة مبينة من عنوانها ..

اكتبها بالعامية والى بعدك يكتبها بالفصحى

مافنى اشرح

يعنى انا اكتب جملة بالعامية والى بعدى يكتب جملتى بالفصحى

ويكتب جملته العامية .. وهكذا

حاولوا تجيبون جمل عامية صعبة علشان تحلو اللعبة

واخيرا اتمنى لكم التوفيق.. اختبار هو جملتى

امس رحت الملاهى انا واصدقائي ولعبنا وكوكا على العالى وكوكا على الواطى يا ريتكم كنتو معايا اشطه

اللعبة تحتاج تفاااعل ............
https://bez0c00l.yoo7.com
mr.BaZo
نجم جديد
نجم جديد
mr.BaZo

البلد مصر

مُساهمةموضوع: رد: اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى   اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى Empty2009-09-13, 5:05 am

لقد ذهبت ليله امس برفقه اصدقائى الى المنتزة وقد قضينا وقتنا ونحن نلعب شيكا عالى وشيكامنخفض كم كنت اتمنى انكم تصحبونا

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

وانا مسافر على الطريج الزراعى جابلتنى صبيه حلوة اوى جميله اوى قلت والله مانى مسافر

ترجمو يامعلمين
NouR
مُـشْـرِفَة
مُـشْـرِفَة
NouR

البلد مصر

مُساهمةموضوع: رد: اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى   اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى Empty2009-09-13, 1:58 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

وانا مسافر على الطريق قابلتنى فتاة جميله جدآ فأقسمت بألا اسافر

ودى جملتى

(النهارده جيبالكم كلام روش طحن بيس عليكم).

ورونى هتحلوها دى ازاى اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى 90236
mr.BaZo
نجم جديد
نجم جديد
mr.BaZo

البلد مصر

مُساهمةموضوع: رد: اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى   اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى Empty2009-09-14, 3:49 pm

ههههههههههههههههههههههه

لقد احضرت لكم اليوم بعض الكلمات المتفتحه جدا ؟(بيس عليكم)؟ ليس لها تترجمه
ManaR¤¤..
مُـشْـرِفَة
مُـشْـرِفَة
ManaR¤¤..

البلد مِصر ♥

مُساهمةموضوع: رد: اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى   اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى Empty2009-09-15, 3:04 am

هههههههههههههههههههههههههه

ثآنكس ع الجيم

مفيش حآجة أترجمها ؟؟,,كويس

طب

مرّة وأنا رآحة الإسكوول لقيت عربية بتخمِس وقوم ايه بقى جه واحد وهو راكب موتوسيكل

فداسته العربية (من صفحة الحوآدث) اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى 704197
http://almanar.ba7r.org/
mr.BaZo
نجم جديد
نجم جديد
mr.BaZo

البلد مصر

مُساهمةموضوع: رد: اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى   اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى Empty2009-09-15, 8:04 am

هههههههههههههههههههههه
عندما كنت ذاهبا الى الكتاب وجدت مركوبه تدور حول نفسها ثم ظهر فجأه شخص قادم بدراجته الناريه ولكن ياأسفاه صدمته المركوبه
وتابعو باقى التفاصيل بصفحه الوفيات
ههههههههههههههههههههه

بكى وبل المحارم .... قلتلو هو البكا صنعتك ولا الدلع يعنى .... قالى انا لاالبكى صنعتى ولا انت ياابن الباز جات بيوم تدلعنى...!!!!!!!!![/

اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى 700625
bez0
المدير العام
المدير العام
bez0

البلد مصرى

مُساهمةموضوع: رد: اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى   اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى Empty2009-09-18, 12:07 am

ده شعر مايترجمش

اللعبه مش محتاجه حد يقول دى الجمله اكتبوها فى الاخر واحنا هانعرف وحطوها فى اقواس(ـــ)

( اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى 305254 اول ماصحيط من النوم اتفزعت اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى 778749 وكنت هاعأ وبصراحه كده كنت عايز ارجع على نور قالتلى امشى ياد اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى 968950 غور من وشى لاحسن اغزك وانا بقى ماسكتش ام ايه يامعلمين ادتها على زلومتها وديب اتقلب ماتش بوكس اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى 195508 وبعدها امت واكل زبادييايه)
https://bez0c00l.yoo7.com
NouR
مُـشْـرِفَة
مُـشْـرِفَة
NouR

البلد مصر

مُساهمةموضوع: رد: اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى   اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى Empty2009-09-18, 4:08 am

ههههههههههههههههههههههه

انزل بالترجمة انا يا مان

بعدما صحيت من النوم واحسست بكل صراحة برغبتى فى التقيؤ

واردت ان اتقيأ على نور(يلا يا مقرف) فقالت لى اغرب عن وجهى(احمد ربنا انها جت على قد كده) وان لم تغرب فسأقوم بطعنك(بقى كده!!)فلم اسكت عن ذلك فقمت بضربها على فمها(مردودالك يا برنس)فدارت معركة شرسه وبعد ذلك اكلت لبن رايب(واتى من يومك).

جملتى بقى

( الواد بانجو كان عامل دماغ وبيغنى انا شارب سجارة بنى وحاسس ان دماغى بتاكلنى الشارع اللى ورايا قدامى وانا ماشى فى الحارة بسقط والغسيل عمال بينقط)

اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى Lol
mr.BaZo
نجم جديد
نجم جديد
mr.BaZo

البلد مصر

مُساهمةموضوع: رد: اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى   اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى Empty2009-09-23, 12:28 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

والله لاهترجم ابوها....دى لعبتى

كان الشاب بانجو مزاجه عالى وكان ينشد موال شربت لفافه نيكوتين بنى اللون كما شعر بعد السيجارة بأكلان برأسه ثم وقع فى حيرة اذ بالشارع اللذى مضى هو اللذى اتى .....لذلك كان يسير فى الحارة يتخبط عندما كان النشير يسقط بعض الماء

(* يابت جمالك هبشنى والهبشه جات فى العبايه...رمان خدك دوشنى خلى فطورى عشايا....يا موهرة والجلب فاير ارمى شعورك عليا...طرحك لسه بشاير وعودك لادد عليا)
NouR
مُـشْـرِفَة
مُـشْـرِفَة
NouR

البلد مصر

مُساهمةموضوع: رد: اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى   اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى Empty2009-09-23, 12:52 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هترجمها بقى

يا فتاة ان جمالك خطفنى..وبدلآ من ان يخطفنى خطف عبائتى(حرامية باين)..وجناتك كحبات الرمان فجعلنى اخطأ بين فطورى وعشائى(والله تلاقيه فقران)..انتى كالحصان الجميل وقلبى من جمالك عليل وشعرك الاملس الطويل..وعودك كغصن بان يحلو لى ان اناله

(السح ادح امبو ادي الواد لابوه ...يا عينى الواد بيعيط..شيل الواد من الارض..الواد لسه فى اللفه وعامله ظيطه وزفه...وده خلى العقل فى لفه اكمنه شبه ابووووووه)
maather
نجمه جديده
نجمه جديده
maather

البلد طلخا

مُساهمةموضوع: رد: اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى   اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى Empty2010-05-26, 6:36 am

(السح ادح امبو) ليس لها ترجمة

اعطى الولد لابيه..يا عينى الولد يبكى ارفع الولد من على الارض الولد مازال صغير ومسوى ازعاج وضوضاء وهذا جعل العقل في دوران لانه يشبه ابيه

وشربت حجرين ع الشيشه مع توتو والسبع الويشه اروح ادور اروح ادور على نفسى يانى يانى يانى ولعت الحجر التانى نزلت وانا ماشى فى الشارع شفت اللى نازل للطالع شفت نمله ديلها طويل شفت ديك كان شايل فيل اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى Lol

اكتبها بالعامية واللى بعدك يكتبها بالفصحى
صفحة 1 من اصل 1